piątek, 22 kwietnia 2016

DODATEK 1. List do Vanessy

Los Angeles, 27 sierpnia 2016r.

Droga Van!

   Zanim zaczę o co dokładnie chodzi muszę powiedzieć że to jest pierwszy listy jaki do ciebie napisałam. Nie uważasz że to dziwne? Tak naprawdę to pierwsza dłuższa wiadomość jaką ode mnie dostaniesz. 
   Piszę list dlatego, że tak po prostu będzie lepiej. Nie chciała mówić ci tego prosto w oczy. No i nie chciałam żebyś zamartwiała się dlaczego nie ma mnie w domu. I dlaczego przez najbliższy czas nie będzie. 
   Nie zdajesz sobie sprawy ale moje życie nie jest takie na jakie wygląda. Wycierpiałam wiele. O wiele za dużo. Na początku było dzieciństwo. Pamiętasz? Byłam wyrzutkiem społecznym i żadna dziewczyna nie chciała się ze mną bawić. Pamiętasz ile wycierpiałam dlatego że nie miałam koleżanek w przedszkolu? Możliwe że miałabym chociażby kolegów ale byłam nieśmiały dzieckiem i bałam się nawet rozmawiać z jakimś chłopcem. Nie wie czemu Ci o tym piszę.. Wydaje mi się że po prostu chce ci przypomnieć o tym oraz byś mnie dobrze zrozumiała. Podstawówka i gimnazjum nie była najgorsza. Wtedy lubiłam szkołę! Szkoda że moja sympatia do tej placówki tak szybko wyparowała. W sumie liceum nie zapowiadało się jakoś źle. Wiedziałam czego chce się uczyć i do czego muszę się przyłożyć by potem dostać się na dobre studia. Co za ironia że teraz nawet o nich nie myślę. Pierwsza klasa była świetna. Dopóki nie nadeszły te cholerne wakacje. Nadal pamiętam zachwyt w oczach rodziców go oznajmiali nam że wyprowadzają sie na przeklęty drugi koniec kraju. Udawali wtedy skruchę. Nie wiem czy ty zauważyłaś. Tamtego dnia on skreśli mnie nas ze swojego świetnego życia. Oszczędziłabym sobie wiele łez i bólu gdybym tamtego dnia skreśliła też ich. Nie możesz wiedzieć jak się wtedy czułam. Bo ty już miałaś 18 lat! Byłaś dorosła, więc całe dzieciństwo wychowywali ci rodzice. A ja miałam cholerne 15 lat! Było mi przykro. Brakowało mi ich już dzień po wyjeździe. Byłam głupia że wylewałam łzy i zadręczałam się czy ty przypadkiem nie jest moja wina. Ale później ich znienawidziłam. Jeśli kiedykolwiek ich spotkasz przekaż im że ich nienawidzę!
   Przez nich moje problemy się zaczęły. Sama doskonale wiesz że to nie był najszczęśliwszy i najmądrzejszy okres w moim życiu. A potem ty przekręciłaś nóż w moich plecach wbity przez rodziców. Wjechałaś tak nagle zostawiając mnie samą w tym domu. Czy kiedykolwiek postawiłaś się na moim miejscu? Mam, kurwa, taką nadzieje. Nienawidzę cię za to. Bo jak mogłaś mnie zostawić. Ty która widziała że nigdy nie miałam łatwo. To dzięki tobie nie ma mnie teraz w domu. 
   Jeśli uważasz że jedyne głupstwo jakie popełniła to nie zdanie do kolejnej klasy to jesteś w błędzie. Nie wiem czy mówienie ci o tym wszystkim jest dobrym pomysłem. Ale wydaje mi się że by zakończyć ten rozdział musze wszystko wyjaśnić by do tego już nigdy nie wracać. A więc pewnego dnia poznałam grupkę ludzi. Na początku myślałam że to zwykłe zbuntowane nastolatki. Ale suprise.. to była banda ćpunów. I ja do nich dołączyłam. Moja bff była zgwałconą, zbuntowaną narkomanką a i się jej styl życia cholernie mi się podobał. Mój przyjaciel był najwięszym dilerem w tym mieście i KAŻDY się go bał. A mój były już chłopak: postrach ulic, podobno jego pięści były ze stali i niejednokrotnie pobił kogoś do nie przytomności. No i był nieziemsko przystojny. Nie będę opisywała każdej głupiej sytuacji z nimi bo trochę tego było. Mogę ci powiedzieć że kilkakrotnie wylądowałam w szpitalu, uciekałam przed policją czy po prostu coś niszczyłam. Tego było wiele. Jedak po tym gdy upadłam już na samo dno, poznałam wszystkich Lynchów. I troszeczkę się ogarnęłam. Troszeczkę. Trafiłam do szpitala przez przedawkowanie. Mieszanka kilku narkotyków i alkoholu to najgłupszy pomysł. Podobno mało brakowało abym już więcej się nie obudziła...
   Czy pisanie do Ciebie ma jakiś sens, nie wiem.. Pisze po prostu dlatego byś nie martwiła się gdzie jestem. A jestem na odwyku.
Twoja siostra ćpunka 
Laura 

P.S. Nie próbuj mnie szukać lub się ze mną skontaktować. Muszę się wyleczyć. Na pewno się jeszcze spotkamy. Kocham Cię, siostro.

15 komentarzy:

  1. Świetny dodatek. Wspaniały list <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki świetny list! Z chęcią czekam na następny taki dodatek! :D
    Ciekawa historia tej dziewczyny. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego nałogu. Z chęcią dowiem się więcej. :)
    Pozdrawiam! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny taki list !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następny taki list !

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity i ciekawy list. Taki dodatek zdecydowanie się ceni i uważam, że powinien być dodany do każdej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny list, miło się czytało

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja absolutnie. Czekam na nastepne

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne przygody Asteriks i Obeliks: Imperium smoka - cały film online zalukaj CDA za darmo! Jest rok 50 p.n.e. Cesarzowa Chin, w wyniku zamachu stanu przeprowadzonego przez zdradzieckiego księcia, zostaje uwięziona. Córka porwanej władczyni – księżniczka Sass-Yi, wraz ze swoim wiernym ochroniarzem i fenickim kupcem wyrusza do odległej Galii, aby szukać pomocy dla swojego kraju. Tak oto poznaje Asteriksa i Obeliksa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa polska komedia Masz ci los! - cały film online zalukaj CDA za darmo! Podczas stypy po pogrzebie ukochanego dziadka rodzina orientuje się, że w loterii padły właśnie numery, którymi staruszek grał przez całe życie. Nie ma czasu na rozpacz i łzy, kiedy zwycięski kupon jest w marynarce. Trzy metry pod ziemią. Rodzina i przyjaciele nagle z wielką mocą odczuwają potrzebę zobaczenia dziadka jeszcze raz. Do gry niespodziewanie wkracza także ksiądz okolicznej parafii. Zaczyna się wyścig na pomysły, intrygi i podstępy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skołowani – cały film online cda zalukaj vod za darmo to film oparty na francuskiej produkcji pod tytułem Kręcisz mnie z 2018 roku. Maks to niepoprawny kobieciarz, a zarazem notoryczny kłamca. Gdy Anna, młoda i atrakcyjna kobieta, bierze go za niepełnosprawnego, Maks brnie w kłamstwo, licząc na kolejny łatwy podryw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum przeciwzmarszczkowe Eternelle Fine Eyelifter - Serum przeciwzmarszczkowe - u nas najtaniej! to produkt, który w bezpieczny sposób może przywrócić atrakcyjny, młodzieńczy wygląd. Wyróżnia się unikalnym składem i pozostawia daleko w tyle inne kremy pod względem skuteczności.

    OdpowiedzUsuń